søndag 20. mars 2011

Nytt lag, ny sesong, nye mogelegheiter

Det er berre timar att.

TIMAR!

Dei siste to vekene har gått forbi som i ei tåke. Eg har rett nok tenkt litt på andre ting, men for det meste har ein ting svirra i hovudet på meg;

21. mars. Color Line Stadion Ålesund. AaFK - FFK.

Seriestart.

Eg var igrunn lei av å vente for ei veke sida. No har eg hatt kampnervar sidan fredag. Det er overpåtide at dagen kjem. At timen kjem. At helvettet bryt laus igjen.

Dette blir ikkje noko objektivt, analyserande, "korleis ligg vi an før sesongstart"-innlegg. Ingen forsøk på å sette opp førsteelvar (sjølv om eg har gjort meg mine tankar). Ingen synsing om motstander, eller fokus på alle som har spelt kampar dei tre siste dagane. For no er det berre ein ting som tel;

Om 18 og ein halv time starter Tippeligaen 2011 for AaFK.

Og eg GLER MEG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar