mandag 25. april 2011

5. runde - 10 år eldre på 90 minutt

Kjære AaFK; så spanande treng det ikkje å bli kvar gong.

AaFK - Sogndal 1-0

... uffameg. Eg er heilt utlada. Eg veit ikkje kvar eg skal byrje, kva eg skal seie ... Sånn reint bortsettfrå 'TAKK!', for etter 89 sånne minutt låg det an til ein forhaldsvis laber biltur heim, og ein heller sur kveld med alt anna enn FotballXtra på TV.

Men, heldigvis. Tusen takk, Fredrik Ulvestad. Du redda kvelden min.

Men alvorlig talt; vi skulle då ha leda denne kampen 3-0 til pause. Minst. Sogndal var ikkje i nærleika av ballen dei første 30 minutta (og ikkje såg det ut som dei ville vere det heller), vi hadde FULL kontroll.

Når det er sagt så er kampen slutt, tre poeng er sikra og det er det einaste som tel akkurat no. Det, og at Fredrik Carlsen friskner til att så snart som råd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar