torsdag 5. august 2010

Snipp snapp snute

Europa-eventyret er ute.

Motherwell - AaFK 3-0

Då var det gjort. AaFK sitt fyrste møte med Europa blei, ikkje uventa, kort. Og når ein taper 3-0 så er det på ein måte fortent. Så lite mål som vi scorer for tida såg eg igrunn at dette ikkje gjekk allereie etter 13 minutt av fyrste omgang.

Sjølvsagt er det litt surt. Og litt sur har eg vore. Men samstundes tykkjer eg vi har klart oss bra.

Eg er kry av gutane våre eg. Det er trass alt ikkje lite fantastisk at vi i det heile teke har kome oss ut i Europa. Og berre vent; vi kjem att.

No er det berre ein ting som gjeld; Tippeligaen. Vi har vist i år at vi kan gjere det himla bra på vårt beste. Vi får ein ny sjanse til å vise dette søndag, når vi tek imot Tromsø.

Det vore litt snubling og knoting i det siste. Mykje feilpasningar. Lite mål. No håper eg det er slutt på dette. At vi tek oss saman. Full fokus på å halde fram den gode trenden.

... og så var det den spissen da ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar