søndag 8. mai 2011

6. runde - Tom

Eg tåler ikkje mange slike kampavsluttningar, AaFK ...

Start - AaFK 2-3

Det er slike kampar som gjer alt verdt det. Det er slike opplevingar, slike kjensler som eg sit att med no som gjer det å vere fotballfrelst verdt kvart eit sekund.
Alle nedturar, alle dårlege kampar, alle feilpassningar ... alt sånt blir gløymt når ein vinn kampar slik vi gjorde i dag.

Dei siste ti minutta i dag var grusomme! Å leie 3-1 er på ein måte greit. Men å sleppe inn eit mål med ti minutt att av kampen er forferdeleg. Plutseleg har du nervar på cupfinale-nivå. Plutseleg er alt livsfarlig, sjølv dei passningane som går dit dei skal. Men den kjensla når dommeren bles av ... den er den beste i verda!

Eg er skikkelig stolt av gutane mine i dag. Å starte kampen på ein slik måte, for så å kome tilbake, snu kampen og faktisk vinne ... Eg kunne kyssa kvar og ein av dykk!

Plutselig ser tabellen så meget mykje betre ut. Plutseleg ser alt så meget mykje betre ut. Det er kanskje jævlig medan det står på. Men livet er meir morosamt for den som er glad i fotball.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar