søndag 18. juli 2010

17. runde - Gryande uro

Altså, ikkje for sesongen generellt, for eg kan ikkje klage. Men naturgras...

Start - AaFK 1-0

No byrjer denne naturgras-greia å likne eit seriøst problem. Eg kjenner ikkje att laget mitt frå runde til runde. Vi kan spele fantastisk ei helg, for så å møte ekte grastustar neste helg og sjå ut som eit lilleputt-lag.

Eg skjøner at det er skilnad mellom naturgras og kunstgras. Og eg hadde sikkert ikkje klart det betre sjølv. Men eg speler heller ikkje fotball på toppnivå. Ei heller har eg peiling nok til å vete kva vi skal gjere for å ordne opp i dette. Ikkje trur eg det blir nedrykk av å alltid tape på naturgras heller. Men alvorleg talt; noko må vi då kunne gjere med det?

Eg slit med å finne lyspunkt i dag. Einaste positive eg kan seie er at vi i alle fall jobber som eit lag. Er ein dårleg, så er alle dårlege. Bortsettfrå kanskje Lindegaard.

Nei, legge denne kampen bak seg med ein einaste gong og tenkje framover. Og håpe at Fredrik Carlsen er speleklar til laurdag, for han treng vi verkeleg.

... og ein liten ting til; når motstanderen har bestemt seg for, og lukkast med, å pakke inn Tor Hogne som ei tidleg julegåve; hadde det då ikkje vore ein idè å ha ei alternativ løysing? Nokon annan å spele til? Sånn for å variere, meiner eg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar